Hydrant Henio, Okti Rybka, Sosnowodek, Rurcio, Hyzio i Zasuwek – to nazwy tylko niektórych propozycji jakie dotarły do Sosnowieckich Wodociągów w konkursie na pluszowego ambasadora przedsiębiorstwa. To jeszcze nie koniec zabawy, firma czeka na kolejne pomysły do 15 maja.
Kilka lat temu Rejonowe Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w Sosnowcu przeszło rebranding i zmieniło nazwę na Sosnowieckie Wodociągi. Firma ma też nowe logo. Teraz przyszedł czas na konkurs i zaprojektowanie maskotki, czyli pluszowego ambasadora przedsiębiorstwa. Na zwycięzcę konkursu czeka Fiat 500, ale tym razem nie chodzi o samochód, ale o elektryczną hulajnoga Fiat 500!
- Nie spodziewaliśmy się tak dużego zainteresowania naszym konkursem. Mamy już kilkanaście bardzo pomysłowych i kreatywnych propozycji. Będziemy stali przed naprawdę trudnym wyborem – uważa Paweł Kopczyński, prezes Sosnowieckich Wodociągów.
Konkurs plastyczny na projekt maskotki przeznaczony jest dla uczniów klas 1-3 szkół podstawowych. Najważniejszym kryterium jest stworzenie maskotki wraz z jej nazwą, kojarzącą się z działalnością firmy. - Wybór formy, techniki i wykorzystanych materiałów pozostawiamy dzieciom – dodaje prezes Kopczyński.
Zwycięzca konkursu otrzyma elektryczną hulajnogę Fiat 500, a każdy z uczestników gadżety i dyplom. Z kolei szkoła ucznia, który zwycięży może liczyć na instalację poidełka do wody pitnej. Prace należy przesłać na adres Sosnowieckie Wodociągi S.A., ul. Ostrogórska 43, 41-200 Sosnowiec. Termin upływa 15 maja, a rozstrzygnięcie konkursu planowane jest 1 czerwca.
Regulamin konkursy oraz formularz zgłoszenia dostępny jest na stronie Sosnowieckich Wodociągów www.rpwik.sosnowiec.pl