Aby odpowiedzieć na tytułowe pytanie należy na początek zastanowić się nad tym jakie funkcje powinna spełniać witryna firmowa w internecie. Jeśli chcemy stworzyć wizytówkę firmy w sieci i celem jest tylko poinformowanie potencjalnych klientów o danych teleadresowych oraz zachęcenie ich do kupna produktów to strona internetowa nie musi posiadać wielu interaktywnych elementów. Jeśli natomiast naszym celem jest przeniesienie sprzedaży również w obręb internetu to należy zastanowić się w jaki sposób najbardziej efektywnie to zrobić? Zamówienia przez formularz kontaktowy czy może zaawansowany i rozbudowany sklep internetowy? Na to pytanie każdy przedsiębiorca musi odpowiedzieć sobie sam. Warto jednak zwrócić uwagę na bardzo podstawowe elementy każdej, nawet tej najmniejszej strony www sygnowanej marką firmową.
Dane teleadresowe
Dane, które umożliwiają kontakt z firmą jest istotnym elementem bez którego nie może obejść się żadna strona firmowa. Numery telefonów, adresy e-mail oraz adres fizyczny firmy, a także miejsca w których klient może zrealizować transakcję z przedsiębiorstwem. Nawet firmy, które działają jedynie w internecie i nie obsługują klientów poza nim, zamieszczając adres fizyczny poprawiają własną wiarygodność. W ten sposób klient wie, że nie ma do czynienia z wirtualnym przedsiębiorstwem, ale z realną firmą. Można pójść jeszcze dalej i umieścić na stronie internetowej interaktywny formularz do wysyłania zapytań lub sugestii do kontaktu – gdy klient wypełni taki formularz to na skrzynkę przedsiębiorstwa trafi e-mail wysłany za pośrednictwem strony www.
Odpowiedzialne zadanie stworzenia witryny posiadającej wszystkie wymagane funkcje, która będzie godnie prezentować firmę od jak najlepszej strony warto zlecić doświadczonej agencji marketingowej 48 Media, której specjalnością jest tworzenie stron internetowych dla firm. Ofertę można sprawdzić na https://48media.pl
Katalog ofertowy
Potencjalny klient poszukując konkretnych produktów i zachęcony estetycznym oraz przejrzystym wyglądem strony www może zechce sprawić jej pełną ofertę. Z tego względu warto przygotować osobną podstronę na której można zawrzeć kompleksową i rozbudowaną ofertę produktów i usług.
Opis firmy
Aby jeszcze bardziej zwiększyć wiarygodność firmy oraz podkreślić jej prestiż i unikalność warto zadbać o podstronę zawierającą historię oraz osiągnięcia, a także nagrody otrzymane przez firmę. Do tej sekcji pasuje również dodanie opinii zadowolonych klientów i kontrahentów z którymi firma regularnie prowadzi działalność.