Od 1 lipca kasy w budynku głównym Urzędu Miejskiego zostają zamknięte

Informujemy, że od 1 lipca 2019 roku zamknięciu ulegają kasy w budynku głównym Urzędu Miejskiego przy Al. Zwycięstwa 20. Formami dokonania opłat na rzecz gminy Sosnowiec, takich jak podatki, użytkowanie wieczyste, opłata za gospodarowanie odpadami komunalnymi i inne, będą:

1. przelew bankowy na rachunek gminy,

2. wpłata dokonana w opłatomacie PKO BP SA zamontowanym w budynkuUrzędu Miejskiego przy al. Zwycięstwa 20 oraz ul. Małachowskiego 3,

3. wpłata dokonana, bez prowizji, w jednym z czterech oddziałów PKO Banku Polskiego SA w Sosnowcu – ul. Kilińskiego 20, ul. Kisielewskiego 17,
ul. 3 Maja 15, ul. Rysia 2.

Ponadto informujemy, że w kasach w budynku Urzędu Miejskiego przy ul. Małachowskiego 3 przyjmowane będą tylko opłaty komunikacyjne.

WYKAZ PODSTAWOWYCH RACHUNKÓW BANKOWYCH GMINY SOSNOWIEC:

Podatki od osób fizycznych i prawnych, opłaty skarbowe

68 1020 2313 0000 3402 0579 4997

Opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi

65 1020 2313 0000 3502 0579 5002

Dzierżawy, wieczyste użytkowanie, opłata za zezwolenie na sprzedaż alkoholu, prawo jazdy, dowód rejestracyjny, opłaty geodezyjne, opłata za  zajęcie pasa drogowego, pozostałe dochody gminy
88 1020 2313 0000 3302 0579 4492

Dzierżawy, wieczyste użytkowanie gruntów Skarbu Państwa
78 1020 2313 0000 3402 0579 4526

 

W przypadku posiadania indywidualnego rachunku do wpłat danego rodzaju, prosimy o dokonywanie wpłat na rachunek indywidualny.