Informujemy, że od 1 lipca 2019 roku zamknięciu ulegają kasy w budynku głównym Urzędu Miejskiego przy Al. Zwycięstwa 20. Formami dokonania opłat na rzecz gminy Sosnowiec, takich jak podatki, użytkowanie wieczyste, opłata za gospodarowanie odpadami komunalnymi i inne, będą:
1. przelew bankowy na rachunek gminy,
2. wpłata dokonana w opłatomacie PKO BP SA zamontowanym w budynkuUrzędu Miejskiego przy al. Zwycięstwa 20 oraz ul. Małachowskiego 3,
3. wpłata dokonana, bez prowizji, w jednym z czterech oddziałów PKO Banku Polskiego SA w Sosnowcu – ul. Kilińskiego 20, ul. Kisielewskiego 17,
ul. 3 Maja 15, ul. Rysia 2.
Ponadto informujemy, że w kasach w budynku Urzędu Miejskiego przy ul. Małachowskiego 3 przyjmowane będą tylko opłaty komunikacyjne.
WYKAZ PODSTAWOWYCH RACHUNKÓW BANKOWYCH GMINY SOSNOWIEC:
Podatki od osób fizycznych i prawnych, opłaty skarbowe
68 1020 2313 0000 3402 0579 4997
Opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi
65 1020 2313 0000 3502 0579 5002
Dzierżawy, wieczyste użytkowanie, opłata za zezwolenie na sprzedaż alkoholu, prawo jazdy, dowód rejestracyjny, opłaty geodezyjne, opłata za zajęcie pasa drogowego, pozostałe dochody gminy
88 1020 2313 0000 3302 0579 4492
Dzierżawy, wieczyste użytkowanie gruntów Skarbu Państwa
78 1020 2313 0000 3402 0579 4526
W przypadku posiadania indywidualnego rachunku do wpłat danego rodzaju, prosimy o dokonywanie wpłat na rachunek indywidualny.