Moment płatności to kluczowy etap w handlu elektronicznym. Musi być prosty, inaczej potencjalny klient zrezygnuje z zakupu i skorzysta z oferty konkurencji. Właściciele sklepów internetowych zdają sobie sprawę z jednego: aby nie tracić dochodów, muszą ciągle dostosowywać się do potrzeb swoich klientów. W tym może pomóc integracja Twojej platformy z usługą InPost Pay. Jakie korzyści oferuje przedsiębiorcom?
Wprowadzenie InPost Pay – praktyczne rozwiązanie z wieloma zaletami
Długotrwały proces transakcji, ukryte koszty, skomplikowane, długie i trudne do zrozumienia formularze kontaktowe oraz obawa o utratę danych i środków finansowych - wszystko to sprawia, że klienci rezygnują z zakupu produktu, nawet jeśli początkowo byli nim zainteresowani.
Klienci robiący zakupy w sklepach internetowych, które już zintegrowały InPost Pay, mogą liczyć na:
-
jednolity proces;
-
eliminację konieczności wypełniania formularzy w sklepach za każdym razem, gdy dokonują zakupu;
-
zapewnienie bezpieczeństwa danych osobowych;
-
uniknięcie konieczności wypełniania długich i skomplikowanych formularzy;
-
skupienie wszystkich potrzebnych usług w jednej aplikacji mobilnej.
To jest szczególnie ważne, gdy dwa sklepy oferują ten sam produkt w tej samej cenie. Wtedy konsument zdecyduje się na zakup tam, gdzie proces finalizacji transakcji jest bardziej komfortowy.
InPost Pay to zarówno nowatorskie rozwiązanie, jak i kluczowy element strategii prowadzący do sukcesu w sektorze. Usługa ta jest nieodłącznym elementem aplikacji InPost Mobile, z której korzysta już ponad 11 milionów użytkowników. To gwarantuje szerokie dotarcie do nowych klientów. Sklep, który zaimplementował InPost Pay, może być dodatkowo promowany w aplikacji InPost Mobile w sekcji "Zakupy". Więcej informacji można znaleźć na stronie: https://inpostpay.pl/biznes.
Jak InPost Pay pomoże Ci zredukować ilość porzuconych koszyków w e-commerce?
InPost Pay to nasze rozwiązanie płatności online, które maksymalnie upraszcza proces transakcji za zakupy w sklepach online. W odróżnieniu od innych podobnych usług, wystarczy jednokrotna rejestracja w usłudze, aby móc płacić za produkty na wielu stronach bez konieczności każdorazowego wypełniania długich formularzy. W ten sposób eliminujemy jeden z powodów porzucania zakupów w sklepach internetowych.
Dodatkowo, InPost Pay jest zintegrowane z aplikacją InPost Mobile. Ulubione metody płatności i dostawy zapisane w aplikacji (np. Paczkomat w określonej lokalizacji) sprawiają, że od momentu wejścia na stronę sklepu do złożenia zamówienia wystarczy klientowi tylko kilka kliknięć. To znacząco zwiększa szanse na zredukowanie liczby porzuconych koszyków, a także sprawia, że zakupy stają się bardziej przyjemne i zajmują mniej czasu.
Co jednak, jeśli klient mimo wszystko porzuci koszyk tuż przed sfinalizowaniem transakcji? W takim przypadku InPost Pay przypomni mu o zostawionych zakupach i zachęci do powrotu na stronę sklepu. Wypróbuj usługę InPost Pay w swoim sklepie i zobacz, jak zwiększą się Twoje zyski!