Prowadzenie profilu w mediach społecznościowych wymaga sporego zaangażowania, ale nie zawsze przynosi oczekiwane zyski. Czasami warto więc rozważyć opcję, jaką jest sprzedaż fanpage’a na Facebooku. Dostęp do strony, która zgromadziła dużą społeczność, może być bardzo opłacalny dla firmy obracającej się w podobnym kręgu tematycznym.
Wymagania związane z prowadzeniem strony na Facebooku
Prowadzenie fanpage’a na Facebooku wbrew pozorom nie jest łatwym przedsięwzięciem. Jeśli chcesz, aby Twoje social media przyciągały odbiorców i potencjalnych klientów, to musisz opracować odpowiednią strategię komunikacyjną.
Samo regularne dodawanie postów nie wystarczy do osiągnięcia sukcesu w mediach społecznościowych. Trzeba tutaj zadbać także o atrakcyjną oprawę graficzną, angażującą treść, moderację komentarzy czy optymalizację Facebook Ads. W końcu do nadrzędnych zadań fanpage’a należą budowa społeczności czy zachęcenie odbiorcy do skorzystania z usług podmiotu prowadzącego stronę.
Jeśli chcesz, aby fanpage przynosił zyski, to do jego obsługi będziesz potrzebował kilku osób. W zespole zarządzającym facebookowym profilem powinien znaleźć się m.in. content designer, grafik, social media manager czy analityk, który monitoruje ruch na fanpage’u i porównuje go z założonymi wskaźnikami efektywności. Prowadzenie strony na Facebooku wymaga więc nieco zachodu, ale nie zawsze jest tego warte. Jeśli fanpage nie przynosi realnych zysków, to warto rozważyć jego sprzedaż.
Dlaczego firmy kupują fanpage’e na Facebooku?
Sprzedaż fanpage’a na Facebooku jest powszechną praktyką w mediach społecznościowych. Dlaczego zewnętrzne podmioty chcą wykupować cudze strony? Powody są różne, ale ogólnie rzecz biorąc, taki zabieg może mieć dla nich kilka zalet. Do najważniejszych z nich należy zaliczyć możliwość dotarcia do pożądanej grupy odbiorców i reklamowania się wśród zgromadzonej społeczności.
Dodatkowym atutem, który wynika z kupna fanpage’a, jest opcja zbudowania większej rozpoznawalności marki. Bazując na wcześniejszych treściach ze strony, firma przejmująca profil może zbudować sobie wartościowy obraz własnej organizacji.
Ile można zarobić przy sprzedaży fanpage’a na Facebooku?
Prowadzenie fanpage’a na Facebooku daje możliwość zarabiania niskich kwot za pomocą umieszczania reklam. Natomiast sprzedaż profilu wiąże się z jednorazowym zyskiem o wyższej wartości. Cena fanpage’a zależna jest od tego, jak dużą zrzesza on społeczność. Wartości niektórych profilów wyceniane są na kilkaset lub nawet kilka tysięcy złotych. Właściciele dużych fanpage’y mogą liczyć na całkiem atrakcyjne oferty.
Po oferty sprzedaży stron internetowych i fanpage’ów wejdź na webdeal.pl.