Sosnowiec bierze udział w akcji „Dobry Znak” organizowanej przez Mastercard. Inicjatywa ma za zadanie wspierania rozwoju małej przedsiębiorczości poprzez uporządkowanie estetyki reklam. Przedsiębiorcy z miasta, które zwycięży w internetowym głosowaniu będą mogli skorzystać z porad fachowców m.in. w kwestii różnych sposobów promowania i reklamowania małego biznesu w internecie oraz o zasadach projektowania szyldów. Głosowanie potrwa do 24 maja.
Głosować można pisząc komentarz pod TYM POSTEM.
Długofalowym celem akcji jest także poprawa wyglądu naszych ulic i miast poprzez szerzenie przykładów i zasad dobrego projektowania. „Dobry Znak” od Mastercard może wesprzeć rozwój firmy poprzez:
- uzyskanie porad, dotyczących różnych sposobów promowania i reklamowania małego biznesu w internecie,
- dostęp do bogatej bazy wiedzy o zasadach projektowania szyldów i wymogach estetycznych, które coraz częściej właścicielom lokali narzucają (lub wkrótce będą narzucać) uchwały krajobrazowe,
- nawiązanie kontaktu z grafikami, projektantami oraz podwykonawcami, którzy w zgodzie z dobrymi praktykami i kryteriami estetycznymi dokonają przemiany szyldów,
- poznanie zalet akceptowania różnych metod płatności oraz odpowiedź na pytanie, jak bez ponoszenia kosztów wyposażyć lokal w terminal płatniczy.