Szkolenie dla właścicieli oraz personelu punktów sprzedaży alkoholu

Prezydent Miasta Sosnowiec oraz Gminna Komisja Rozwiązywania Problemów Alkoholowych, działająca przy Urzędzie Miejskim w Sosnowcu przy Alei Zwycięstwa 20  uprzejmie zawiadamia o nieodpłatnym szkoleniu dla przedsiębiorców oraz ich pracowników sprzedających alkohol na terenie miasta.

Szkolenie odbywać  się będzie w budynku Urzędu Miasta w Sosnowcu przy Alei Zwycięstwa 20, na II piętrze w sali nr 319 w następujących dniach (do wyboru):

-  26.10.2018 r. -  w godzinach od 08.30 do 10.30
-  26.10.2018 r. -  w godzinach od 10.30 do 13.00

-  29.10.2018 r. - w godzinach  od 10.30 do 13.00

-  29.10.2018 r. -  w godzinach od 13.00 do 15.30

-  30.10.2018 r. – w godzinach od 08.00 do 10.30

-  30.10.2018 r. – w godzinach od 10.30 do 13.00               

Szkolenie zostanie przeprowadzone przez specjalistów z firmy Progres – Instytut Rozwoju i Edukacji, obejmować będzie m.in. interpretacje oraz omówienie obowiązujących aktów prawnych dotyczących sprzedaży alkoholu oraz wyrobów tytoniowych. Zapoznanie z elementami i technikami skutecznej asertywnej odmowy, omówienie konsekwencji, w przypadku nieprzestrzegania prawa.

Masz pytanie? Zadzwoń pod numer telefonu: 32 296 2309