Grudzień w Kindlotece

Nowa multimedialna przygoda w Świecie Nauki i Fantazji w Zagłębiowskiej Mediatece trwa. W pierwszej połowie 2021 roku, do użytku Czytelników Miejska Biblioteka Publiczna w Sosnowcu oddała najnowszą część agendy multimedialnej jaką jest STEM Kindloteka. Z jej zasobów można korzystać indywidualnie lub zapisać dziecko na warsztaty - oczywiście – za darmo! Liczba miejsc ograniczona.

Zasoby Kindloteki przeznaczone do użytku indywidualnego to m.in. nowe czytniki e-booków (Kindle) udostępniane na miejscu z przygotowanymi już propozycjami lektur oraz nowiutkie tablety z dostępem do Internetu.

Amazon STEM Kindloteka
Harmonogram – grudzień 2021

Zajęcia indywidualne - wtorki, godz. 17:00-18:00:

7.12, godz. 17.00

Scratch - interaktywny list do Świętego Mikołaja.

14.12, godz. 17.00

Architektoniczne wyzwanie - tworzenie miniatur znanych budynków ze słomek konstrukcyjnych. Zajęcia offline.

21.12, godz. 17.00

Eksperymenty dla ciekawych świata. Zajęcia offline z użyciem m.in. Makey Makey.

Propozycje dla grup zorganizowanych: zapytaj bibliotekarza! Na zajęcia grupowe obowiązują zapisy:

  • napisz – e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
  • zadzwoń tel.: 32 266 33 96 wew. 4
  • przyjdź bezpośrednio do Świata Nauki i Fantazji.

 

Obowiązuje limit miejsc – 10 osób na zajęciach.
Zajęcia przeznaczone dla dzieci w wieku 7-12 lat.

 

STEM Kindloteka powstała dzięki Firmie Amazon i Stowarzyszeniu Cyfrowy Dialog.

„STEM" to skrót od angielskich wyrazów – nauka, technologia, inżynieria, matematyka. Pracownie STEM pozwalają na zdobywanie kompetencji przyszłości (takich jak: kreatywność, przywództwo i zarządzanie, elastyczne rozwiązywanie problemów czy umiejętność analizowania danych) w kreatywny i przystępny sposób. STEM bazuje na doświadczeniach, eksperymentowaniu oraz kreatywnym rozwiązywaniu problemów.

STEM Kindloteki to specjalnie zaaranżowane kreatywne i wielofunkcyjne przestrzenie, stworzone do czytania, zajęć programistyczno-robotycznych, majsterkowania, muzykowania, odkrywania i doświadczania!