Opakowania reklamowe – doskonałe uzupełnienie Twoich produktów

Dzięki dopasowanym do produktów opakowaniom reklamowym można podkreślić ich estetykę i zwiększyć satysfakcję klientów. Sprawdź najważniejsze informacje o opakowaniach reklamowych, które mogą poprawić prezencję Twoich produktów!

Opakowania reklamowe – dlaczego warto?

Pod pojęciem takim jak opakowania reklamowe znajdują się opakowania, które pełnią podwójną funkcję – nie tylko chronią znajdujące się w środku produkty przed czynnikami zewnętrznymi, ale także mają właściwości reklamowe, czyli promują firmę. Stąd opakowania reklamowe wyróżniają się stylowym wyglądem i uzupełniane są znakowaniem, na przykład logo firmy, aby wyglądać efektownie i niebanalnie.

Kiedy warto wybrać opakowania reklamowe?

Reklamowe opakowania na produkty mają bardzo szerokie zastosowanie, dlatego można wykorzystać je niemalże na każdy produkt. Najczęściej są one stosowane na produkty wymagające atrakcyjnego zaakcentowania, na przykład produkty prestiżowe, o wysokiej wartości, ale też na podarunki firmowe, aby zrobić dobre wrażenie na klientach.

Rodzaje opakowań reklamowych na produkty

Do wyboru są różnorodne opakowania reklamowe, które mogą być dopasowane indywidualnie do swojego przeznaczenia, czyli do przechowywanych w nich produktów, ale także do wizerunku, jaki kreuje firma.

Wybrane typy opakowań reklamowych:

  • opakowania kartonowe – tanie i ekologiczne, najczęściej stosowane są pudełka fasonowe, które umożliwiają łatwe otwieranie i zamykanie, pudełka z wieczkiem, w środku mogą być wyposażone w dekoracyjne przekładki podkreślające wygląd produktu
  • opakowania metalowe – w formie puszek z okienkiem albo jednolitych, skutecznie chronią znajdujące się środku przedmioty, często stosowane do pakowania elektroniki
  • torebki – wykonane z papieru lub z tkaniny, które w estetyczny sposób chronią zawartość
  • pudełka drewniane – solidne opakowania z drewna, które świetnie nadają się na prestiżowy asortyment

Znakowanie opakowań reklamowych

Opakowania reklamowe mogą być też poddane znakowaniu, inaczej personalizacji, aby dzięki temu nadać im właściwości marketingowe. Stosowane są różne techniki – nadruk, grawerunek, tłoczenie w zależności od typu opakowania. Aby opakowania reklamowe uzyskały indywidualny wygląd, należy wcześniej przygotować projekt. Wybrane firmy wykonujące opakowania na zamówienie mogą przygotować go w cenie lub za opłatą.

Gdzie zamówić opakowania reklamowe?

Opakowania reklamowe wykonują firmy dysponujące odpowiednim zapleczem, między innymi poligraficznym. Zamówienia mogą być składane także przez internet.