Kilka lat temu Rejonowe Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w Sosnowcu przeszło rebranding i zmieniło nazwę na Sosnowieckie Wodociągi. Firma ma też nowe logo. Teraz przyszedł czas na konkurs i zaprojektowanie maskotki, czyli pluszowego ambasadora przedsiębiorstwa. Na zwycięzcę konkursu czeka Fiat 500, ale tym razem nie chodzi o samochód, ale o elektryczną hulajnoga Fiat 500!
- Jeśli chodzi o ekologię to dzieci są doskonałymi nauczycielami, często to właśnie najmłodsi uczą nas dorosłych jak oszczędzać wodę czy poprawnie segregować śmieci. Dlatego właśnie do najmłodszych adresujemy nasz konkurs „Złap pisaka, zaprojektuj pluszaka” – wyjaśnia Paweł Kopczyński, prezes Sosnowieckich Wodociągów.
Konkurs plastyczny na projekt maskotki przeznaczony jest dla uczniów klas 1-3 szkół podstawowych. Najważniejszym kryterium jest stworzenie maskotki wraz z jej nazwą, kojarzącą się z działalnością firmy. - Wybór formy, techniki i wykorzystanych materiałów pozostawiamy dzieciom – dodaje prezes Kopczyński.
Zwycięzca konkursu otrzyma elektryczną hulajnogę Fiat 500, a każdy z uczestników gadżety i dyplom. Z kolei szkoła ucznia, który zwycięży może liczyć na instalację poidełka do wody pitnej. Prace należy przesłać na adres Sosnowieckie Wodociągi S.A., ul. Ostrogórska 43, 41-200 Sosnowiec. Termin upływa 15 maja, a rozstrzygnięcie konkursu planowane jest 1 czerwca.
Regulamin konkursy oraz formularz zgłoszenia dostępny jest na stronie Sosnowieckich Wodociągów www.rpwik.sosnowiec.pl