#DumnizSosnowca - pokazujemy, że Sosnowiec porywa [WIDEO]

Skateparki, drogi rowerowe, rolkowisko, parki, ogromne place zabaw i ekstremalne atrakcje. Sosnowiec porywa w swojej nowej kampanii.

Po ubiegłorocznej akcji „Sosnowiec – dzieje się nie od dziś”, w tym roku ponownie chcemy pokazać, jak zmieniło się i wygląda nasze miasto. 1 czerwca rusza kampania #DumnizSosnowca. - Chcemy, aby wszyscy zobaczyli, jak wspaniałe atrakcje ma nasze miasto. Chcemy, aby jego prawdziwy wizerunek został dostrzeżony nie tylko w regionie, ale także poza nim - mówi prezydent Sosnowca, Arkadiusz Chęciński.

Pierwszym etapem kampanii jest teledysk "Usta milczą, serce śpiewa" w wykonaniu młodego sosnowieckiego rapera, Prezesa. Tekst napisał Marcin "Prezesura" Podsiadło, produkcją zajęła się Spółdzielnia Socjalna ReAkcja. Muzyka: Bogumił Morawski, nagranie/realizacja: Adam Wiśniewski, a za wideo odpowiada Salty Skills Films.

Utwór to doskonałe połączenie klasyki ze zmianami, jakie zachodzą w Sosnowcu. Nowe autobusy, nowe drogi, ale przede wszystkim rekreacja, odpoczynek i miejsca, których nie ma nigdzie indziej, a w tle słychać Jana Kiepurę, śpiewającego „usta milczą, serce śpiewa”, widzimy Trójkąt Trzech Cesarzy, Muzę, gdzie wielu z nas płakało na Królu Lwie i Park Sielecki, w którym odbywały się epickie imprezy.

Teledysk od dzisiaj będzie można obejrzeć w mediach społecznościowych. 30-sekundowy spot za to od 1 czerwca będzie widoczny na antenie TVN24, TVN Turbo, HGTV, Comedy Central, MTV Polska i MTV Music. W sumie, w ciągu 10 dni, będzie to ponad 220 emisji.

Kampania #DumnizSosnowca przeniesie się także na koła. W czerwcu na drogi wyruszy hybrydowy autobus w barwach kampanii. Na nim znajdą się także hashtagi, które będą pojawiały się w mediach społecznościowych. - Media społecznościowe to obecnie część naszego życia. Chcemy, aby sosnowiczanie dzielili się zdjęciami, opiniami i wspomnieniami z Sosnowca używając właśnie tych hashtagów - mówi prezydent

Poza wspomnianym #DumnizSosnowca, pojawią się także #SosnowiecPorywa, #WakeZoneStawiki, #RolkiSielec i inne. Do rąk mieszkańców kampania trafi także w bardziej tradycyjny sposób, pod postacią 4 tysięcy ulotek, reklam w mediach lokalnych, a także w przestrzeni miejskiej.

- Mamy rekreację na najwyższym poziomie. Łączymy siły z prywatnymi przedsiębiorcami, którzy doskonale uzupełniają naszą ofertę. To Dream Jump Żyleta, Poziom 450, Wake Zone Stawiki, a także dziesiątki innych miejsc. To oni postanowili, że ulokują swoje biznesy w Sosnowcu. Mieszkańcy mogą być #DumnizSosnowca - mówi prezydent.