UM Sosnowiec: #DumnizSosnowca - pokazujemy, że Sosnowiec porywa [WIDEO]

2 min czytania

Skateparki, drogi rowerowe, rolkowisko, parki, ogromne place zabaw i ekstremalne atrakcje. Sosnowiec porywa w swojej nowej kampanii.

Po ubiegłorocznej akcji Sosnowiec dzieje się nie od dziś”, w tym roku ponownie chcemy pokazać, jak zmieniło się i wygląda nasze miasto. 1 czerwca rusza kampania # DumnizSosnowca. - Chcemy, aby wszyscy zobaczyli, jak wspaniałe atrakcje ma nasze miasto. Chcemy, aby jego prawdziwy wizerunek został dostrzeżony nie tylko w regionie, ale także poza nim - mówi prezydent Sosnowca, Arkadiusz Chęciński.

Pierwszym etapem kampanii jest teledysk Usta milczą, serce śpiewa w wykonaniu młodego sosnowieckiego rapera, Prezesa. Tekst napisał Marcin Prezesura Podsiadło , produkcją zajęła się Spółdzielnia Socjalna ReAkcja. Muzyka: Bogumił Morawski , nagranie/realizacja: Adam Wiśniewski , a za wideo odpowiada Salty Skills Films.

Utwór to doskonałe połączenie klasyki ze zmianami, jakie zachodzą w Sosnowcu. Nowe autobusy, nowe drogi, ale przede wszystkim rekreacja, odpoczynek i miejsca, których nie ma nigdzie indziej, a w tle słychać Jana Kiepurę, śpiewającego usta milczą, serce śpiewa”, widzimy Trójkąt Trzech Cesarzy, Muzę, gdzie wielu z nas płakało na Królu Lwie i Park Sielecki, w którym odbywały się epickie imprezy.

Teledysk od dzisiaj będzie można obejrzeć w mediach społecznościowych. 30-sekundowy spot za to od 1 czerwca będzie widoczny na antenie TVN24, TVN Turbo, HGTV, Comedy Central, MTV Polska i MTV Music. W sumie, w ciągu 10 dni, będzie to ponad 220 emisji.

Kampania # DumnizSosnowca przeniesie się także na koła. W czerwcu na drogi wyruszy hybrydowy autobus w barwach kampanii. Na nim znajdą się także hashtagi, które będą pojawiały się w mediach społecznościowych. - Media społecznościowe to obecnie część naszego życia. Chcemy, aby sosnowiczanie dzielili się zdjęciami, opiniami i wspomnieniami z Sosnowca używając właśnie tych hashtagów - mówi prezydent

Poza wspomnianym # DumnizSosnowca, pojawią się także # SosnowiecPorywa, # WakeZoneStawiki, # RolkiSielec i inne. Do rąk mieszkańców kampania trafi także w bardziej tradycyjny sposób, pod postacią 4 tysięcy ulotek, reklam w mediach lokalnych, a także w przestrzeni miejskiej.

- Mamy rekreację na najwyższym poziomie. Łączymy siły z prywatnymi przedsiębiorcami, którzy doskonale uzupełniają naszą ofertę. To Dream Jump Żyleta, Poziom 450, Wake Zone Stawiki, a także dziesiątki innych miejsc. To oni postanowili, że ulokują swoje biznesy w Sosnowcu. Mieszkańcy mogą być # DumnizSosnowca - mówi prezydent.

Urząd Miejski w Sosnowcu, sosnowiec.pl/, sosnowiec.pl/aktualnosci/id,14443,dumnizsosnowca_-_pokazujemy_ze_sosnowiec_porywa_wideo.html

Autor: krystian